Beste Natascha,
Wij zijn gisteren teruggekomen van onze reis naar de Dominicaanse Republiek. We hebben enorm genoten. Het was prachtig om er weer te zijn en om samen met mijn gezin na 21 jaar het land te (her)ontdekken. Veel dank voor de hulp met het samenstellen van de reis. Het contact met Philip van de lokale agent ter plekke was top. Alles was goed geregeld en toen het een keer niet lekker liep qua contact met een hotel, stond hij meteen klaar om ons te helpen, ook al was het op een zondag.
Dankjewel!
Hartelijke groet,
Judith




